Uprzejmie informujemy, iż rozpoczęła się 3 edycja konkursu organizowanego we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Sołtysów: "Fundusz Sołecki - najlepsza inicjatywa".
Głównym celem Konkursu jest aktywizacja mieszkańców wsi oraz prezentacja dobrych praktyk. Uczestnikami konkursu mogą być sołectwa będące jednostkami organizacyjnymi gmin z terenu Województwa Zachodniopomorskiego, natomiast podmiotami uprawnionymi do dokonywania zgłoszeń są gminy.
Laureat pierwszego miejsca etapu wojewódzkiego konkursu jest nominowany do etapu ogólnokrajowego konkursu prowadzonego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów.
Nagrodami w konkursie pn. „Fundusz sołecki – najlepsza inicjatywa” są nagrody pieniężne za zajęcie odpowiednio:
Z każdej gminy można zgłosić kilka projektów, przy czym z jednego sołectwa może być zgłoszony jeden projekt.
Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego prawidłowo wypełnionego zgłoszenia wraz z niezbędnymi załącznikami, w terminie do 22 lutego 2025 roku (uwaga: zmiana adresu siedziby Urzędu- właściwy adres jest wskazany w regulaminie).
Załączniki:
2) Zgłoszenie
3) Oświadczenie - prawa autorskie
4) Oświadczenie - zakończenie projektu
5) Oświadczenie - wkład własny
Burmistrz Golczewa przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania oraz w każdy poniedziałek od godziny 16.00 do godziny 17.00. Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjmowanie obywateli odbywa się po godzinach urzędowania w najbliższy dzień.
Urząd czynny jest w dni robocze:
Poniedziałek 8.00 - 16.00
Wtorek - Piątek 7.30 - 15.30
ul. Zwycięstwa 23
72-410 Golczewo
Urząd Miejski
Gmina Golczewo