Drodzy Mieszkańcy,
w związku z aktualizacją zasad udziału w programie „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”, uprzejmie informujemy wszystkich mieszkańców (rodziców/opiekunów prawnych uczniów/pełnoletnich uczniów szkół ponadpodstawowych), ubiegających się o sprzęt komputerowy, o konieczności dokonania niezbędnych uzupełnień, złożonych przez Państwa oświadczeń.
Z uwagi na konieczność potwierdzenia prawdziwości danych zawartych w złożonych oświadczeniach, należy dostarczyć do tut. Urzędu następujące dokumenty:
potwierdzające pokrewieństwo byłego pracownika PPGR z Beneficjentem końcowym (uczniem), tj. np. akt małżeństwa, urodzenia, zgonu – odpis, kopia (do wglądu pracownika);
potwierdzające fakt zatrudnienia w zlikwidowanym PPGR – osoby, które nie dołączyły dokumentu, mogą uzupełnić oświadczenie o m.in.: akt notarialny odkupienia mieszkania po PPGR przez pracownika PPGR, stary dowód, legitymacja ubezpieczeniowa, umowa o pracę, świadectwo pracy, zaświadczenia z ZUS, KOWR.
W związku ze sprzecznymi informacjami dotyczącymi kwalifikowalności do programu osób, które brały udział w projekcie Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła +, na dzień dzisiejszy Gmina Golczewo nie ustanawia sposobu weryfikacji potwierdzenia prawidłowości złożonego oświadczenia w punkcie 2c.
Aby uaktualnić złożone oświadczenie, należy potwierdzić spełnianie warunków udziału w projekcie do dnia 13.12.2021 r. w Urzędzie Miejskim w Golczewie, pok. nr 16 (I piętro).
Więcej informacji o projekcie pod adresem:
https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Po otrzymaniu jednoznacznego stanowiska od operatora konkursu, będziemy informować o weryfikacji w zakresie kwalifikowalności ucznia przy korzystaniu z Programu Zdalna Szkoła i Zdalna Szkoła +.
UWAGA! Niepotwierdzenie spełnienia warunków udziału w projekcie w ww. terminie, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcie dla ucznia.
Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.