BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ (BIP)

WERSJA GRAFICZNA STRONY

Burmistrz Golczewa podjął decyzję o odwołaniu imprez gminnych planowanych na ten rok

 

W związku z aktualną sytuacją epidemiczną, ograniczeniami możliwości gromadzenia oraz trudnością przemieszczania się, jestem zmuszony do odwołania imprez cyklicznych w naszej gminie. Z przykrością informuję, że tegoroczne edycje Golczewskiego Triathlonu i Dni Golczewa nie odbędą się. Środki, które uda się zaoszczędzić, zostaną przeznaczone na częściowe pokrycie przewidywanego ubytku w dochodach Gminy, związanego z sytuacją gospodarczą. Proszę o zrozumienie w zaistniałej sytuacji. Mam nadzieję, że będziemy mogli spotkać się w bezpiecznych okolicznościach w przyszłym roku.

CZYSTE POWIETRZE

E-BOI (BIURO INTERESANTA)

SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ

KALENDARZ IMPREZ

WIRTUALNY SPACER

tel. (91) 38 60 127/131/593  e-mail: urzad@golczewo.pl

URZĄD MIEJSKI W GOLCZEWIE

WALORY PRZYRODNICZE

HARMONOGRAMY

DEKLARACJE

JAK SEGREGOWAĆ

UCHWAŁY

ANALIZY

WYKAZ PODMIOTÓW ODBIERAJĄCYCH ODPADY KOMUNALNE Z TERENU GMINY GOLCZEWO

PLAN GOSPODARKI ODPADAMI DLA WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

GOSPODARKA ODPADAMI KOMUNALNYMI

Rada Miejska


Przewodniczący Rady

Chłopek Grzegorz

Wiceprzewodniczący Rady

Dorniak Roman

Członkowie Rady

Adamczyk Grażyna

Balbus Wanda

Caban Tomasz

Kaczyński Łukasz

Kamińska Sylwia

Kiełbasa Damian

Kmuk Konstanty

Musiał Bartłomiej

Pawełczyk Agnieszka

Piwoński Zdzisław

Szewernoga Agata

Wawrzyński Krzysztof

Żurawski Edward


 

GMINA GOLCZEWO

Urząd Miejski

ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo

Urząd czynny jest w dni robocze:

Poniedziałek 8.00 - 16.00

Wtorek - Piątek 7.30 - 15.30

Burmistrz Golczewa przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki od godziny 16.00 do godziny 17.00. Jeżeli poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, obywateli przyjmuje się także w godzinach  od godziny 16.00 do godziny 17.00
w najbliższym dniu roboczym. Wtorek - Piątek 7.30 - 15.30

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

OCHRONA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)

ARCHIWUM