ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY GOLCZEWO ZA 2024 ROK
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940) Burmistrz Golczewa przedstawia Radzie Miejskiej w Golczewie Raport o stanie Gminy Golczewo za rok 2024 w terminie do dnia 31 maja 2025 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Golczewo za 2024 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Golczewie. Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Golczewo odbędzie się 23 czerwca 2025 r. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 22 czerwca 2025 r. w Urzędzie Miejskim w Golczewie przy ul. Zwycięstwa 23 lub w wersji elektronicznej skan podpisanego dokumentu na adres e-mail: urzad@golczewo.pl.
Wzór formularza zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej a także w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Golczewie (pok. 8) oraz w Biurze obsługi Rady Miejskiej (pok. 12).
Wzór zgłoszenia do udziału w debacie
Raport o stanie Gminy Golczewo
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Golczewie
Łukasz Kaczyński
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!